OpiTietosuojaa.fi -palvelun yhteistyökumppanina toimii Neotide Oyneotide logoetusivu

Neotide on perustettu vuonna 1999.ja on erikoistunut tietokanta- ja verkkopohjaisiin ratkaisuihin.

Tuotteidemme kohderyhmänä on alusta lähtien ollut kuntayhtymät, sairaalat, kunnat ja kaupungit. Kehitystyön tuloksena syntyi Exreport, jota edelleen jatkokehitetään vastaamaan uusien järjestelmien asettamiin vaatimuksiin. Exreport on käytössä tai käyttöönottovaiheessa kahdeksassa eri sairaanhoitopiirissä sekä useassa kaupungissa.

Yrityksen perustamisvuonna aloitettiin myös SAI-järjestelmän kehittäminen. SAI on sairaaloiden infektioiden kartoittamiseen ja seurantaan käytettävä ohjelmisto. Koska vastaavaa järjestelmää ei ollut olemassa, kysyntä oli huomattava, ja vuonna 2009 järjestelmä oli käytössä mm. kaikissa Suomen sairaanhoitopiireissä.

Neotiden painopisteenä on yhteistyö käyttäjän ja kehittäjän välillä  Hyvän ohjelmiston kehittäminen vaatii toimivaa kommunikaatiota käyttäjän ja kehittäjän välillä. Neotidella pyrimme siihen, että jokainen kehittäjä toimii yhteistyössä käyttäjien kanssa.

Toimistomme sijaitsee Domus Bothnicassa Vaasan yliopistonrannassa. Neotide työllistää tällä hetkellä kahdeksan henkilöä ja toiminta laajenee jatkuvasti. Tällä hetkellä toimintamme pääpaino on Exreportin kehitystyössä.

OpiTietosuojaa.fi -palvelu suosittelee tutustumaan erityisesti Neotiden kehittämään lokienhallintaratkaisuun. Tietojärjestelmien käytön seurantaan suunnitellun LogMonitorin kehitykseen panostetaan nyt mm. sen ajankohtaisuuden vuoksi.

neotide logmonitor

 

 

 

 

 

 

YHTEYSTIEDOT

Neotide Oy  Yliopistonranta 5  

65200, Vaasa

+358 40 086 3636

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

  • FCG
  • Intragen
  • LAN&WAN
  • Neotide
  • Tietosanoma
  • ISTEKKI
  • NEXAMED
  • NIXU
  • KPMG
  • GDPR Tech
  • M-Files
  • ymon
  • 2NS
  • PrivacyAnt
  • Tietosuojamalli
Previous Next
  • Helpota tietojesi käsittelyä tiedonhallinnan ratkaisuilla GDPRtech, Minna Anttila 27.3.2018 16:17

    Useissa yrityksissä yhtenä suurimmista GDPR:n tuomista ongelmista koetaan rakenteeton tieto. Siis ne kaikki ärsyttävät excelit ja wordit sekä muut dokumentit, joissa on mahdollisesti henkilöön liittyviä tietoja ja jotka ovat unohtuneet ajan saatossa, joita tallennetaan vain varmuuden vuoksi. Miten...

    Lue lisää: Helpota tietojesi käsittelyä tiedonhallinnan ratkaisuilla

  • GDPR ja asiakaspalvelu OpiTietosuojaa.fi 16.3.2018 13:23

    Juha Sallinen (GDPR Tech) piti CCD 2018 - asiakaspalvelun ajankohtaistapahtumassa puheenvuoron yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) huomioimisesta asiakaspalvelussa. Vuosittaista CCD-tapahtumaa järjestää Wave asiakaspalveluverkosto....

    Lue lisää: GDPR ja asiakaspalvelu

  • Mikä deepia? Paula Himanka 14.3.2018 15:19

    Vaikutustenarviointi (DPIA) on tietosuoja-asetuksen (GDPR, (EU) 2016/679) edellyttämä riskien arviointi, jossa henkilötietojen käsittelystä aiheutuvia riskejä ja niiden vaikutuksia tulee arvioida rekisteröidyn oikeuksien ja vapauksien kannalta. Artikla 35 edellyttää vaikutustenarvioinnin tekemistä ennen...

    Lue lisää: Mikä deepia?